четвъртък, 5 февруари 2015 г.

Задушено пиле с портокал и лук




Приготвяла съм  Пиле с лимонов /портокалов/ сос   и ни хареса, така че не се поколебах да пробвам и тази рецепта.


Продукти
4 бр. пилешки гърди
2 глави кромид лук
1 портокал
1 скилидка чесън
2 с. л. зехтин
мащерка
сол
по желание - черен пипер

Приготвяне
Пилешките гърди се измиват, подсушават и нарязват на големи парчета. Изпържват се за по пет минути от всяка страна. Използвам керамичен или тефлонов тиган.
Добавят се нарязания на полумесеци лук, нарязания на полукръгчета предварително много добре измит портокал, счукания на ситно чесън, сол  на вкус и няколко стръкчета прясна мащерка.
Захлупва се и се оставя да се задуши още 10 – 15 минути, докато пилето стане готово.


А този прекрасен комплект за сладки ми е част от подаръците за рождения ден, поднесен от малкия внук и приятелката му. Ще се правят сладки, няма как! :)


 


При използване на материали от блога, моля посочете линк към съответната публикация!

23 коментара:

  1. Пилето изглежда златисто, хрупкаво и апетитно. Не съм опитвала подобен вкус.
    Ще чакаме да видим курабийките с новите формички. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ил, винаги има първи път!
      А за курабийките ще се постарая да е по-скоро! :)
      Поздрави!

      Изтриване
  2. Тили, пилето е тъкмо в сезон! И толкова да е апетитно. :)
    Обаче нали знаеш, че обичам сладичко... Така че очаквам и аз да видя в действие подаръкът, да ти е честит!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Ина, Инаа, ама как може толкова съблазнителни порции да ни сервираш - сега и аз ли да ходя до кухнята?! Чудесно ястие! Хм, отивам да извадя пилешкото от фризера. :)))
    Поздравления по повод отминалия празник - бъди здрава, обичана и доволна! Подаръкът е чудесен!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен подарък си получила- ползвай си го с много здраве, Инче.
    Интересна рецепта за пиле, обещава да е вкусно и различно.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Габи!
      Нещо малко по-различно!
      Поздрави!

      Изтриване
  5. Страхотно пиленсе е станало,Тили, то се вижда:) А подаръкът е един път! Със здраве да си го ползваш!

    ОтговорИзтриване
  6. Ееее,страшен комплект,Инче,да твориш сладости с лекота за твоите любими хора!Честит да ти е,а пиле с портокали аз също много обичам,страхотно сочно е и твоето!Хубав петък и уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Роси!
      А пилето с портокал много добре се съчетава!
      Приятен следобед!

      Изтриване
  7. Никога не съм приготвяла месо с портокал.Видях подобна рецепта в блога на Ваня, но не съм сигурна дали подобен сладко - кисел вкус ще се хареса у дома.Чудесен подарък за празника .
    Поздрави Тили !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елена, все някога трябва да се опита! :)
      Поздрави!

      Изтриване
  8. Чудесно пиленце! А подаръка ти е много хубав! Да направиш много сладки почерпки с него :)

    ОтговорИзтриване
  9. Тили, една от най-любимите вкусови комбинации! Страхотна рецепта и снимки! Поздрави сърдечни от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люси, благодаря, Радвам се на еднаквия вкус!
      Поздрави!

      Изтриване
  10. Ааа, Тили, това ще го направя, независимо дали друг освен мен ще го опита(как пък са ми такива консервативни людете, бре) Даже скоро ще е, хареса ми на вид, предполагам, че и на вкус ще ми допадне.
    Браво на младежите, заслужават си сладките, дето ще им направиш:))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хм, не знам защо излязох горе като анонимен!

      Изтриване
    2. Веси, няма проблем, случвало ми се е и на мен!
      Благодаря ти! С времето вкусовете се променят, така че има надежда! А и нищо не пречи да си приготвиш една порция и да пробваш.

      Изтриване
  11. Тили, честити подаръци, първо, със здраве да си ги ползваш и не се и съмнявам, че ще приготвиш най-вкусните сладки с тях. А за пиленцето мога само да ти кажа, че изглежда великолепно:). Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Тили, пак съм аз, този път с благодарности - не само на мен много ми хареса, но и мъжа ми също си го хапна с удоволствие. В неговата чиния не сложих портокал, но той видя в моята, помислих, че ще се откаже да го яде, но само измърмори. После опита, рече че е безсолно, посоли и накрая "Ааа, то било много вкусно". И дори котарака изяде и портокала, сипах му мъничко да пробвам. Благодаря, в моята порция добавих пресен магданоз. Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, много се радвам! Аз какво ти казах - вкусовете се променят, просто сега му е дошло времето!
      А щом и котаракът се е почерпил, ще пишем рецептата и в менюто за котки! :)))
      Хубава неделна вечер!

      Изтриване